mandag 5. september 2011

♥♥ Gratulerer med dagen, Dina ♥♥

Lille frøkna mi begynner å bli stor jente :D
Nå er hun blitt 9år og jeg må si tiden går så utrolig fort.
Et kort må hun få og denne gangen har jeg brukt et nydelig stempel fra
Hos In2Stamps får dere nå 10% avslag på ordrene t.o.m 16. september!
 Jeg tok litt av med sprayboksen, *ler*, men veldig gøy å se hvor fine blomstene ble.
Jeg har sprayet blomstene, metallhjørnet, blonden, hjerteservietten, mønsterpapir og notearket.
Et nærbilde av nydelige Ashton og lille pusen ♥
Motivet er malt med Distress og i kanten har jeg stemplet litt swirler, 
rufset kanten og tatt på litt "modelling paste"
Nærbilde av blomstene.
Som dere ser så har jeg latt meg inspirere av Minnas Shabby Chic innlegg hos StampARTic
Kortet passer derfor til månedens utfordring hos StampARTic
Ønsker dere alle en fin og kreativ uke ♥
Klemmer, Wenche :0)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nyyydelig kort og herlige detaljer :)
Motivet er så skjønt og flott fargelagt:)
Gratulerer med dagen i huset :) Hun blir nok glad for dette kortet :)
Ha en fin ny uke.
Klem Lill

mettepip sa...

Berre Lekkert Wenche! Gratulerer med jenta di forresten!
Har kjøpt meg spraymaling jeg også, men er så ufattelig treg til å komme i gang med ting;)
klem fra
Mette

Helen sa...

Det kortet var nydelig..
Gratulerer med jenten din sin dag.

Super fine farger og veldig bra gjennomført som vanlig..

Takk for at du deler og inspirerer :)

Marianne sa...

GRATULERER med lillejenta di!!!
Så NYYYDELIG kort hun har fått, og fargeleggingen din er av en annen verden!

Juhuuuu, jeg har kjøpt teip:) Her skal det lekes:)

Masse klemmer fra Marianne:)

Marita sa...

Så nydelig kort med herlige farger♥. Fargeleggingen din er så flott:). Tenke bursdagsbarnet ble veldig fornøyd for dette kortet:).

Ha en fin uke.

Klem Marita

Sissel sa...

Så delikat og nydelig, masse fine detaljer.
Klem Sissel

Nina Macaulay sa...

Grattis med dagen som var Dina!!
9 år! Må si at tiden flyr ja ;O))
Lekkert kort får hun også fra sin flinkty flink mor!
Jeg også har lest Minnas tutorial, super inspirerende, tenk at vi hadde en hvit matt spray boks i kjellern også!
Jeg samlet en hel bunch med ting som skulle sprayes :OD
Nå er det bare å få ut fingeren å lage noe, etter ca en uke på pulten min så lukter det ikke mindre ekkelt av malingen -
*uggh kvalm*
Klem Nina x

-Kirsten- sa...

gud kor flink du e!!!!!!
det va jo bare nyyyydelig da :) :) :)

Jannhild sa...

Gratulerer med 9-åringen!!

Nyyyydelig herlig og sart kort du har laget til henne!!
Utrolig mange flotte detaljer å se på!!


Klem fra Jannhild

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Nyyyyyydelig her var det masse flott å se på heldige den som får dette kortet, du e flinke:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...